20120722

2012072218:16



收下你的花..種在我心裡..我會用思念天天為他灌溉..
如果我還有一點點好運氣..請老天爺都轉給你..
不求你奪標聞達爭第一..只盼福氣跟隨著你..
健健康康..平安長大..要善良要敦厚..當成一個好人..
有空的時候..如果記得..也想想我..


★親愛的好友..今天不想說話..只..曬心事..
按讚我就知道你來過了..留言也歡迎..莫談是非..不提對錯..人生..就是這樣..
每個人都很自由..自由著做抉擇..同時背負承受抉擇帶來的結果..
如果你開心..就笑..如果不開心..就等等再笑..小蝶今天不笑..改天再笑..


夜深了..驚擾大家了..很過意不去..請好友多多休息..小蝶發發瘋就好了..很快很快..大家熟悉的搞笑小蝶就會活回來..
藍小蝶可不是浪得虛名..被命運逼到牆角時..就會變身成為超級塞亞人..等我找全七個龍珠..老天爺就要許我一個願望..讓每一個人..都幸福又美滿..